Hälsporre

Precis just nu, sitter ni antagligen och kliar er lite fundersamt över fontanellen och funderar över vad dagens rubrik står för.
Jag kan tänka mig att berätta för er vad det handlar om.
Så jag gör det.
Jag har blivit skadad. Svårt därtill!
NU skall ni inte vara oroliga! Nej, farbror Isak klarar sig alltid ur smeten med bullen på plats.

Jag skuttade kring med min vän Farbror Jonas, och skulle leka Parkour.
Men ack den som förväntar sig något annat än beska karameller ur livets godispåse!
Jag måste ha landat lite tokigt på någon av dom många skutten som infann sig under dagen,
ty morgonen efter dagen D, så knuffade herr Smärta mig i sidan och sade med harklig stämma: "Nu har du allt ont i din högra häl, vá?!"

Vem är jag att argumentera emot en man av sådan karaktär? Jag vek mig omdelbart för hans häpnansväckande hjärntvättning och nickade instämmande. För jag hade faktiskt lite smärta i ena baktassen.

Med detta i sinnet vandrade jag till närmsta hospital för att få ett namn på min obördiga åkomma, och det fick jag.
Häl sporre, eller Hälsporre. Vet inte vilket. Wikipedia det om ni vågar. :)

Och så skall jag här publicera en bild på Yours truly.
Så ni ser hur eran skribent ser ut! :) Frid på er!
 

(snygg)


Kommentarer
Postat av: Ru

Kan vara fel skor på ert hårde golv på jobbet! =0(
Hoppas att det går fort över, vila ordentligt, det enda som hjälper!
Kraaaaaaaaam mamma

Postat av: Pucksiluringen

det är så synd om dig min älskade..
tänk att det kunde så där illa av de små skutten.
Jag hjälper i alla fall till med allt från charader till att hämta kissekatter när det blir för tråkigt.
älska.

2008-05-21 @ 10:50:13
Postat av: Anonym

HAHAHAHA!!!! Hoppas det gör riktigt jävla ont!! Hahaha!! ^^ :P

Vill bara säga det att du har fan ingen nacke kvar längre, satan! (Om nu bilden är ny, och det är en komplimang)

2008-05-21 @ 11:08:13
Postat av: Anders

Det var jag som skickade den förra kommentaren

2008-05-21 @ 11:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback