Sol inne, sol i sinne: Din Rudolf

Hej mina vänner!

Idag är det Isak som skriver. Det kanske inte är speciellt konstigt med tanke på att det är min blogg. Just det, min blogg. Men sedan vet jag att jag kan ha ett lätt scitsofrent beteende ibland. Jag har alltså en plan för att återigen erövra er läsare. Jag vill ha er på min sida igen. Majoriteten på min sida. Tanken är den, att jag skall separera det som är roligt att läsa med det som är mindre roligt. Det är alltså inte mina egna värderingar, utan uppenbarligen era! Eftersom jag envisas med att kladda ner svårtolkade budksap med jämna mellanrum, så tänkte jag helt sonika helt flytta dom till min poetsida.

Så, från och med nu finns mina poetalster på: http://www.poeter.se/poetHome.php?writerId=15030
Och där kommer dom vara. Så får jag helt enkelt begagna min blogg till vardagsbetraktelser, lekmanna filosofier och andra hippa och chicka aktiviteter!

Och det var det! Tänkte passa på att göra reklam för en annan blogg idag. www.metrobloggen.se/TruthOrDare
Nu har jag gjort det. Så- nu får ni allt ha en kickass dag!

eran vän: Isak "sedan sålde jag henne" Bergenheim

Kommentarer
Postat av: Emrevilje

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback