The First Time

Dåså.
Ärade kamrater. Då har man skapat en blogg. Det var lättare en jag trode.
Tekniken är våran gemensamma vän, och jag tror att alla är oerhört lyckliga över vår vän Bill Gates framsteg.
Lite skönt att julen är över nu. Det har varit roligt, men tröttsamt.
Bara resan till Tänndalen (där 22-28 spenderades) var otrolig. 11timmar dit, 10tillbaka.

Men nu är jag hemma igen, hemma hos min kvinna. Och livet är så underbart.
Och nu har hon lagat mat (antagligen kokt iller), så jag går.
Frid

Kommentarer
Postat av: Yourprivatepractice

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2008-02-10 @ 19:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback