[Fragile Life]

Det var en underbar dag igår, en hemsk dag, och en vacker dag.

Vaknade glad i hågen och lycklig över livet,
åt min frukost, kollade min mail.
Mitt i allting så fick jag veta, att en gammal vän hade dött.
Vi var inte jättenära vänner, men tilräckligt. Han blev 18år. Hjärtattack.

hela världen skakar, vattnet slutade rinna, skratten tystnade, tilloch med vinden slutade blåsa för en sekund.
Tomt. Det var så det kändes, allting var tomt. Ingenting behöll sin innebörd, sin mening, sina avsikter.
Minnesstund idag. Skall gå på begravningen. Behöver smälta vad som har hänt.
Sjukt. Mina tankar kring döden är kvar, men dom sätts på prov. Reincarnation. MY belief.

På eftermiddagen, fick jag dambesök från skolan. Jag, Rebecca och Perry ät mat.
Sedan jag och Becca till Slotskogen, där vi träffade resterande av ligan. Max, Magnus, Martin, Anna, Erika, Stev-e, Dennis, Björn, Jag och Rebbecca. Det var massivt fint.
Drack öl, spelade kubb och grillade Marshmallows :)

När det började mörkna, gick männen (Jag, Björn & Stev-e) och snodde en grill.
Så satt vid i mörkret, tills det blev för kallt.
Då splittrades laget, dom åkte till sig, jag och Rebecca till henne. Åt kvällsmat, rökte aldeles förmycket Cigg ,drack öl, och té. Och sov.

Fint. mm.

Livet är oförutsägbart- Men vackert.


Kommentarer
Postat av: J

Här får du en liten kommentar av mig! =D Hoppas du har det trevligt i duschen! =P

Postat av: mamsen

Men va mysigt det låter!
Becka??? Nu är jag helt förvirrad!

Kram min älskling.
Mamma

2007-04-02 @ 21:13:31
Postat av: u

Oj.

Hemskt och mysigt, hoppas du mår bra. <3

2007-04-03 @ 22:07:35
URL: http://browneyedgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback