Idag, i morgon, igår.

Dagen har varit bra.
Idag är dagen finare än igår. Talte med Rebecca idag, och det gick bra.
Lika ovetande nu, som innan, men nu vilar vetskapens frukter kring hörnet.

Far kommer idag, sedan kommer Puck, sedan skall det talas om livet.
Jag älskar verkligen Puck. Vi har ett band, som inte går av för varken hackor eller stickpinnar.
och tur är det.

Vila idag, mina ben håller inte för mer Freerunning.
Övat på Flare, och det går så jävla bra! Jag kommer sätta 2varv när som helst :)
Och jag har så ont i benen.
Överkroppen sväller enligt planerna. Det får bli torsoträning idag. M,
Jag gillar er.
Frid, värme & eventuella ursäkter för tort inlägg.

// Isak


Kommentarer
Postat av: J

Inte ens ett grattis!? =S

;)

Pöss

Postat av: puck

Som sagt, vacrken hackor eler stickpinnar.
Jag ser fram emot Stockholm om det blir av!
Älskar dig!

2007-04-17 @ 16:29:22
URL: http://puckemumma.blogg.se
Postat av: J

Tack min isak! =D

2007-04-17 @ 22:31:19
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: Mamsen.

Mysgubben min!
Jobbar så mycket att jag knappt hinner vara ute på nätet!
Saknar dig såååå!!!
Vad är freerunning?
Pöss, älskar dig!
Mamsen

2007-04-17 @ 22:58:12
Postat av: Stefan Atterdal

Du må vara ovetande, men jag har stor pung.
Jag kan använda den för att hela dina sår.
Fred ut broder

2007-04-18 @ 21:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback