[Igår]

jaha. Då var det dags igen.
Jag sitter just nu, omringad av gaser i ett bakfylle tillstånd som inte är att leka med
Det var en så underbar dag igår, och jag är evigt tacksam för dett sällskap jag hade.
Bortsätt från Stefan. Jag VORE evigt tacksam om han försvan. -'Igh fiive'

Det var så fint i går. Först så vaknade jag, sedan så sprang jag fort och skrattade till matsalen,
där jag intog en lätt men nyttig frukost bestående av fil och sylt med hela jordgubbar. Gud vad roligt om jag hade särskrivit. Hillarious! :)

Sedan så lajvade vi i klassen. Det blev en redovisning om Häxprocceserna.
jag fick spela barnet Ludde, 8 år. Det var fint.
SEdan så var dagen slut. Slutade vid 14,10, och då valde jag att hoppa kring.
Har börjat mer intensivträna för Freerunningen- och så har jag tränat akrobatik och lite breakdance.
Det gillar vi. Jag gillar min kropp, och jag börjar bli mer nöjd nu än innan. Den börjar ta form så att säga.

Sedan så fick jag vara med på min livs första Photosession. Det var otroligt roligt, tänkte bifoga en länk, där ni får se hur vacker jag är om någon duktig fotar mig. Tänk vad lite oskärpa kan göra gott.
Det var fint, och Rebecca som var modellen är så otroligt vacker. Där stod hon, iförd nattlinne/ tight vit klänning, utan ngt under och poserade. Man kunde ha haft det värre en vad jag hade det. :)

Sedan fick jag var med själv- det var otroligt oplanerat :) Och roligt, som fan.


Sedan så bar det av till festen, det var ännu finare. Mycket öl.. jag måte sluta nu. mer sedan, mår inte så bra...

Fan :/


Kommentarer
Postat av: J

"Mår inte så bra" kombinerat med "bakfylla"... Det har sina fördelar att inte dricka! ;-) Hoppas du mår bättre nu, det är du som förtjänar det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback