Jag vet inte...

jag vet inte hur jag lyckas, men återigen har jag tvingat in mig i
ett hav av oliktänkande, ovisshet och okunskap. Min livbojj sköt jag ifrån mig
när jag sjösatte min själ.

Varför lurar jag inte mig i falska förhoppningar?
Någonstans vet jag vad jag känner, men samtidigt tvingar jag in migsjälv i det
translika tillstånd jag nu befinner mig i.
Manisk depprisivitet. Kvinnor kan verkligen förstöra för en.

Jag har idag bestämt mig, då jag fått höra om kvällsaktiviteter som florerar
bland mina tilltänkta.
Vetskapen om att det inte ligger på mittbord verkar inte väga för tungt,
ty jag rotar ändå bland dom ställen vart jag ej bör vara.

Nu är det över. under aftonen skall jag veckla ut min själ inför fröken Karma.
Mina ord kommer aldrig bevingas, men dom stannade aldrig innanför mitt yttre.
Det käns skönt att veta.

Aldrig har utfyllnad varit så ihålig.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ibland kan det vara nyttigt att vara själv och känna efter vad det är man vill! Kvinnor må vara sköna men de är inte allt som behövs för att förgylla din tillvaro.Dina kloka tankar och funderingar gör att du utvecklas och finner Ditt eget lugn! Allt har sin tid som du vet! Detta låter snurrigt men JAG vet vad jag menar *asg*
Älskar dig min lille grees. Hälsa lillSvante!

2007-04-26 @ 16:13:17
Postat av: puck

Det är jobbiga beslut som måste tas och det är bara du som kan ta dem.
Jag kan sitta här och kura in dig i ett fluffigt täcke efteråt men jag kan inte hjälpa dig med att fatta dina beslut, även om jag hade velat.
älskar dig.

Postat av: Slampe

It's all you hun. Saknar dig, dina ord påminner om ditt starka intellekt, som jag saknat länge. Vacker pojke, med massa kloka ord. Baby, tänk själv. Du behöver all tid du kan få, och den är redan din. Take it. Dina beslut kommer inte tumla om hela din värld, bara för en sekund. Det kommer viktigare saker längre fram, som kommer behöva en del tankeverksamhet ! Lay your head down, sweet thing <3

2007-04-26 @ 18:50:27
Postat av: puck

Gah! Jag ska ha en solgul cab!

också?

2007-04-27 @ 07:55:02
URL: http://puckemumma.blogg.se
Postat av: u

Tack för att du finns och för dina ord. Även för glass :P

2007-04-27 @ 14:23:27
URL: http://browneyedgirl.blogg.se
Postat av: Tormodlinda

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2008-12-15 @ 07:42:31
URL: http://tormodlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback