Mus-kort och glass

Fyfan! Vilken bra dag!
Det var inte igår jag måde så här bra, det var inte iförrgår heller.
Livet är så fint.

Vaknade imorse med att jag moutande Anna Cooper i min sömn, vilket visade sig vara Rebecca när jag vaknade.
Fan vad udda det var. Sedan bar det av till friheten.
Av med tröjjan, djupt andetag och kortabyxor. Har glidit runt hela dagen, bara softat, pratat och chillat´.

Var ledig idag, så bara den vetskapen gjorde att morgonen startade som den ibland gör.
UNDERBART!

För en stundsedan låg jag och Björn och petade näsan i grönskan, vi talte om livet och dess ting.
Då kom Ulle, och vi traskade gemensamt ner till Byn. Jag, Micke, Björn och Ulle. Det var fint.
Det var underbart. Micke bjöd mig på glass, och jag erbjöd mig att slicka hans bringa som tack.
Han avstod.

Som om det inte var bra då, så hör och häpna, där kom hon, en juvel bland juvrar.
Blond, stora glasögon och muskort kjol. Det var en syn som fick benen att darra av välbehag. Glassen rann längst min hand, och jag svettades i knävecken.
Mmm.

Björn beslutade sig för lämna tillbaka en bok han hade lånat, och Ulle höll honom sällskap.
Så jag och Micke stod utanför, utan tröjor med varsin Callipo Lime och spände.
Vi fick fint bemötande av dom horder av donnor som passerade. Och då, mitt på blanka förmiddagen
så slog det oss; Man kan jämnföra och besiktiga flickor, efter bilar. "Schyst kjolpaket, fin lack, tighta fjädrar, en jävla huv..." Det var fint.

Och nu sitter jag med en kopp kaffe i handen, en snus under
läppen med humör på topp... Underbart. Älskar mitt liv.
Dagen har varit perfekt. Bloody Perfect. eller bara, jaa: Pööörf.

Å singel är man. Jag har uptäckt att det är det finaste man kan vara. Efter att vara i symbios symbios med någon. Mm.
Och jag älskar allt, Puck, mina vänner, livet, snus, Puck.. Mja, you name it!

Tack mina vänner och Puck<3 för att ni existerar. <3


Och så en snabb bild, på nästa tatuering?
Utan "Jesus" i mitten :)

Kommentarer
Postat av: Per-Åke Wilhelmsson

Det är det jag alltid har sagt... glass har en märklig inverkan...

Postat av: sanne

Bra att du trivs med livet idag & andra dagar.
Jag smygläser din blogg ibland =)

2007-04-27 @ 15:22:27
Postat av: Puck

Härligt att din dag varit skön, det glädjer mig att min dag är sådan för dig också! =)
Patrik tycker att det ska stå Isak i mitten på tatueringen.. jag tycker det ska stå i sak. ^^ Det är roligt.
Call you later, glädjer mig att jag finns med i ditt bakhuvud <3
Pöööörf

2007-04-27 @ 17:02:34
URL: http://puckemumma.blogg.se
Postat av: P

kärlek <3

2007-04-27 @ 18:19:37
URL: http://puckemumma.blogg.se
Postat av: Plastefar

Hello gubben!

Härligt när ögonen vaknar... Bilar, brudar you name it! Dom ska provköras, eller åtminstone "besiktas" från huven och bakåt...

*Kör så det ryker*

Kramen/ Lasseman

2007-04-27 @ 19:59:39
Postat av: Mamsen

Söte!
Så skönt att du har det bra!
Vi njuter av govädret här uppe också.
Just nu är vi sura på din "lillebror" som envisas med att springa ifrån oss när vi släpper honom. Du var lättare *asg* men så hade du kort koppel också!
Mamsen

2007-04-27 @ 20:03:03
Postat av: J

Bra med härliga dagar... Jag har också kort kjol såhär års.. *retas*.. Moahaha. Puss

2007-04-28 @ 15:32:19
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: Narsjericho

Very informative...God Bless

2007-12-27 @ 21:21:50
URL: http://narsjericho.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback