[Social Daggmask]

Jag är en grå människa.
Det är underbart med självinsikt.
Jag är ytlig, och jag gillar att stå i fokus. Ibland är jag spiken i samhällets grådaskiga ram, ibland
är jag den uringula färgen som skall spegla solens skönhet. Oftast med fatalt resultat.
hur som haver, så är det en roll jag gärna klär mig i. Eller båda, rättare sagt.
Att stå i ett hörn och betrakta, det gör jag alltid. Man kan delta i allt, men samtidigt behålla
sin intigritet, man kan tala öppet om sina åsikter, men samtidigt inte placeras i fack.
Det är en konst.

Och när vi ändå talar om konst, så har jag nyligen stiftat bekantskap med en
milt felkromosomerad man vid namn Kaj. Eller Lord Kaj.
Det är underbart att träffa människor som är intelligenta, och det är denne Kaj.
Estetik lé Perfectium. Yes.
Det var längesedan jag utsattes för så utmanande samtal. Det är himla fint.

Och nu. Nu skall jag snart retirera till mitt hangout, för städning, lysning av Chamillionaire och
vilning. Och rökning. Ja. Och ikväll kommer fröken P. Det skall bli himla fint att tala om livet med denne.
Det gillar vi.

Förövrigt så ämnar jag abdikera min titel som Descended. Skall antagligen kalla mig efter mitt riktiga namn  i fortsättningen. Kanske.

Ha en fin afton.
Eran ytliga vän: Isak

Kommentarer
Postat av: J

Men du, vem gillar inte att stå i fokus? Vem söker inte att bli uppmärksammad? Och du reflekterar ljuset på ett sätt som ingen annan, du är grym!

Postat av: Ru

Coolt bäjb!
En annan jobbar och har ingen dator, då blir det spontanbloggar! *S*
Saknar dig!
Pöss
Mamsen

2007-04-12 @ 05:25:02
Postat av: ru

Vill du ha ny logga till din sida?

2007-04-12 @ 05:25:42
Postat av: Stefan Atterdal

Det är möjligt att du gillar att stå i centrum.
Men vi andra, gillar inte när du gör det.
Vi andra gillar när du springer fort och skrattar.

2007-04-12 @ 08:47:26
URL: http://stefansegna.blogg.se
Postat av: MUMMA!

hos mig får du stå i centrum jämt =)
mys

2007-04-12 @ 16:34:42
URL: http://puckemumma.blogg.se
Postat av: J

Japp, det är jag som fyller år, om tisdag!

2007-04-13 @ 16:16:08
URL: http://juicey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback