[Billiga Brudar]

Det har varit en fin natt inatt.
Sov lite bredvid Annelisan i natt. Det var soft att slippa sova ensam, och det var skönt att få snufsa
honan av mitt släkte i nacken under insomningsprocessen. mm !

jag tror att jag är rätt nöjd över livet igentligen.
Pappa mår bra, Annelie mår bättre, mina vänner på skolan är vackra som vanligt, och
samvetets osänkbara aura skiner starkare en förut. Livet är bra.

Har börjat annalysera Cynismen igen, och jag lär mig jättemycket! Det är skitkul att veta att man besitter onödiginfromation. För även om jag är skitintresserad av det, så ligger det en ljusgrön trafiksignal någonstans i själen som visar mig att folk igentligen skiter i vad som hände 400fr.k :)
Men det är okej.

Skall hålla en lektion om det, och jag skall skriva en Academic Essay om det, så det är nog bra om jag kan lite om det. Och det kan jag! :)

Och en annan otrevligt nysig bonus som lyser upp mitt liv är musik.
Jag har ladddat ner Just D's skiva igen, och älskar den! jag är helt fascinerad över hur man kan rappa om så slappa saker, och göra det så bra. Älskar den nördstatusen som vilar över deras toner, och jag kan inte låtabli att skratta högt åt deras underbart kramvänliga töntrim:)

Dom har så underabra låttitlar.
Billiga Brudar, Tre gringos, vart tog den söta lilla flickan vägen, Jag sköt Sheriffen, Relalalaxa...
You know it! Jag älskar dom.
Mysiga beats, flummfeta texter och liknande.

Men som allt annat som är positivt och underbart, så har det inträffat någonting som får mig att rysa åt världens alla felaktigheter.
Jag förhandsbokade Crackdown, och betalade 700Kr, för spelet. Och så tappade jag kvittot, vilket tydligen, imöjligör en inhämtning av spelet. Gatdammit! 700spänn är inga pengar jag har, det är en förmögenhet som kan försörja en 5barnsfamilj i flera år!
och det tappade jag bort.
*morrar och hänger sig i slipsen*

men trots detta, så är livet *trumvirvel* Underbart! Älskar alla människor!

Banditen, Juicey, Ullis, Micke, Micke, Dan, Stefanovitch, Kinky-Coffe, Dennis den fagre och alla andra. Älskar fan att vara eran vän! :) <3


And now back to the newz...



Kommentarer
Postat av: mamsen

Min lilla slarver! *L*

Hoppas att det löser sig med spelet.

2007-02-21 @ 09:53:00
Postat av: Alex

Härligt att ha såna dagar! :*

Postat av: Billy

Ha ha Just D Dom är dö coola gillar du med dom hihihi jag med vad fan ;P Men men älskar dig brosan:)

2007-03-13 @ 19:59:13
Postat av: Syedfrida

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2008-12-15 @ 17:31:33
URL: http://syedfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback