[Bloggismen]

Ytterligare en dag av onaturlig glädje har inletts.
Irrationel lycka är underskattat!
Jag mår så bra.
Började spela in en ny kortfilm igår, om sömn. Inledningen blev asbra!
1½timmas naken inspelning igår kväll:) I am a star! :D

Engelskan var inställd idag, till min stora glädje!
Hade jag nu varit en lkok och precis människa, så hade jag åkt hem till mitt blötdjur och kramat på henne, men det gör jag inte.
Jag väntar, bider min tid. Skall åka om en timma :)

Har funderat mycket på sista tiden om poesi.
Varför är det så underbart och frigörande? Jag har insett att mitt poesimissbruk har blivit en form av behandling för mig.
Att få skriva om saker som betyder myckte för mig, avdramatiserar deras negativa inverkan.
Det är bra.

Älskar livet.
Det är underbart att ha någonting att tycka om, framförallt någonting så stort som livet.

och så spirar min emotionalitet. Det är också bra!
Känslor är ibland överskattade, ibland tvärtom.
Livet är fint!

Kommentarer
Postat av: Ru

Det är så härligt att känna hur du spritter av glädje... Puss

2007-02-07 @ 10:58:21
Postat av: u

hehe jag fick den i ett mail o ändra svaren okej ;) haha!

Låter görhärligt det du skriver... och det är helt stört skönt att få skriva av sig i poesin, lägga tankar till ord.. :)

Postat av: Sveineline

Keep the good works comming.

2008-10-21 @ 11:55:15
URL: http://sveineline.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback