[Burning Words]

Jag vet inte riktigt vad jag vill skriva idag. Men jag måste få ur mig lite poesi, annars dör jag.
Skrev 4dikter i morse, till min kvinna. men efter vårat samtal på telefonen beslöt jag mig för att göra mig av med dom.

My words, my deepest thaughts
My pencil, the link 'tween sacred dreams, and paper.
To set my dreams on fire, to banish my soul
To forbid the strongest of emotions
To give away my untold promises
That is, what I am, or was willing to do
And now, what will become of us
If our roads, are destined to cross again
Then what promise does the future hold?

Hur länge till skall det vara så här?


Kommentarer
Postat av: ru

Vakert!
Det ordnar sig på ett eller annat sätt min vän
Kramar mjukt!

2007-02-02 @ 17:31:33
Postat av: Juice

Jadu, juice kommer ju från Juice som uttalas Jos som är en förkortning av Josefine. Och Juice som bloggnamn var upptaget, så då fick det ju bli Juicey.. eftersom du har kallat mig det bland annat..;-) Pusspuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback