[felande länk]

Felkonstruerad. Det är ett himmla bra ord.
Det föklarar så mycket, och är så luddigt.
jag tror att jag har hittat mitt ord, som kommer förklara vem jag var.
kan ni se det framför er?
På min begravning, någon gråter, någon annan fnissar. På graven står det något på hibreiska.
"Felkonstruerad"

Det är humor.

Skall snart gå och kolla på Macken, med mina kamrater, Gurkan och Lill svante.
Vi skall se på Roy och Roger:)
Det är så kärlek, det är så barndom. Det är verkligen, en brun soffa, med stora kuddar, det är pappas Lagerfeldt, det är brända popcorn och fredagsmys med 5årig storasyster och en fyraåringsperspektiv på livet.
 

Jag gillar minnen. Det är mysigt det med. Det är verkligen allt som man är, i ett litet ord.
Vem är du? Minnen, det är det enda som kan förklara vem jag är. mm!

Def Jam: Icon har släpts på demo! jag är överlycklig!
Väntar och väntar på att skiten skall tanka ner. Dte går så långsamt.
God curse xbox Live :P

och Annelie. Denna frukt i livets trädgård. Älskar dig min donna.
Du är allt jag vill ha. min konstnär<3

Kommentarer
Postat av: Ru

Åh va mysigt det låter. Minnen är något man skall vårda ömt! Krama Gurkan o Lillsvante... Hahahaha

2007-02-08 @ 19:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback