Grawh!

Ljus kan komma ur det mörkaste av ställen.
Har begrundat livet, sedan dagen D.
Har insett, att allt ljus, allt mörker, kan komma ur samma ställe,
har förstått att alla skratt, brustna som hjärtliga kan ha samma härkomst.
Samma ursprung.

Jag älskar dig, A, min bandit, min fågel.
Jag tror att tiden vi har, and( )rummet mellan våra möten kan vara viktiga,
och jag tror att dom har en avgörande betydelse för din hälsa.
Min vackra, låt dig må bra, kväv aldrig dina skratt.

And how are you? Jag mår bra!
har spenderat dagen med min kamrat Pigeon. Vi har spelat Oblivion och Def Jam Fight for NY hela dagen.
Avbrutit för mat och promenad.

Och nu? Nu skall jag träffa Per-Åke, sedan skall jag tala med min fågel, om livet, om allt som är värt att prata om...

Imorgon börjar skolan igen. Skall bli lite kul att träffa alla igen, men mest tråkigt, har haft ett otroligt bra lov.
Det enda som sätter stop är min ekonomi. Jag har nu *trumvirvel* minus 89kr på kontot. Fram tills den 28de...
I will die, perish and, well, die.

Älskar er alla.
Njut av att leva.



... Å mamma... Krya på dig. Du får inte vara sjuk mer. Har du inte varit det tillräckligt? *blänger* <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, visst e jag dum! Skall skärpa mig på sjukfronten...

puss min älskling

2007-02-18 @ 21:09:15
Postat av: annelie

jag tycker om att du kallar min fågel.
det är smickrande.
tack för allt och lite till.
ljuset är ännu inte synbart på min himmel men det
går ett rykte om en ljusare tid. jag tror på ryktet.

älskar dig!

Postat av: Abdulmiriam

A exceptional happy site!

2008-09-25 @ 10:35:32
URL: http://abdulmiriam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback