[Karma Stöd]

en bra morgon, har fått en liten rutin nu under lovet.
har varje morgon gått upp till Micke, och Micke ätit frukost, druckit kaffe, pratat.
tatt en morgon cigg, och sedan bara avnjutit livet.
Det är solsken och vackert så det står härliga till.
Skall snart ner till byn med kinky-koffe och handla en brödbit å ett packe cigg.
Skall bli mysigt.

Bloggade inte igår, men det kändes bra att ha ett avbrott med tanke på hur det gick sist med bloggandet..
Det är lätt att misförstå varandra över internet, eftersom tonlägen och dylikt inte syns eller hörs när man skriver. Så vida man inte skriver små smileysar efteråt, och det gör man sällan när man är upprörd...

Så.

Livet är bra. Jag tror inte att detta kommer bli några problem.
A hörde av sig igår, och sade att hon ville vara vän. Det gjorde mig glad,
även om det inte när någonting jag kan avnjuta så snart efter ett uppbrott.
 Det kommer att bli bra.

På torsdag spelar Cleo And Meldeah, hade planerat att gå, men gör inte det nu.
Är varken på humör eller i stånd för att göra det. Det var ju min musik till A som dom spelade.
Så så är det.

På tisdag bär det av till min farmor och farfar. Det skall bli mysigt. Underbar liten veckorutin jag och min pappa har där.
Varannan tisdag:)
Älskar min farmor, farfar och min pappa. fina människor..

Det är så skönt med allt stöd jag har fått under denhär tiden som har varit nu.
Alla vänner har hört av sig, eller skrivit till mig. Det gör mig så glad att dom finns där, fortfarande, allihopa.
Vänner är det bästa man kan ha :)

Nu, skall jag dricka mitt kaffe, njuta av att vara, och se på livet ur nya synsätt. Det kommer går bra.

Och min älskade mamma, som alltid står vid min sida, oavsett hur mycket det blåser. Tack för att du är så tolerant! <3

Tack allihopa. Älskar er.

(särskillt till Juicey)
Tack så helvette för ditt stöd. Ovärderliga individ <3

Kommentarer
Postat av: Malena

Var med på Söndags hälsoutmaningen!
Reglerna finns på min blogg.
Kram M

Postat av: Mamma

Klart att jag finns för dig!

Ha en go dag min älskling!
Kramar mjukt!

2007-02-11 @ 13:11:39
Postat av: Juice

=D

2007-02-11 @ 14:09:50
URL: http://juicey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback