[Let the sun play]

Livet är fint.
har haft en bra dag idag. Pratade med banditen igår kväl. Det var skönt, att få prata, och känna igen.
Det är en trygghet att veta vart man har sina banditer, och att dom finns kvar, trots rådande omständigheter.

Vaknade i morse av att farsan ringde vid 11tiden. Gött. Gick upp, borstade tänderna, trallade ner till byn och handlade frukost!
"Ursäkta mig, herr Expidit.
- *ser trött ut på livet* Jaa..?
- har ni, sånnadäringa färdiga knäckemackor?
- Vá?
- Ja, du vet, sånna där som lata människor äter.
Han förstod inte, men jag fann tillsist mina färdiga knäckebrön med creamchese på:)

Så har jag städat också! Till och med bytt lakan, det är ju otroligt!
Så nu slipper jag sova med kaksmulor och annat roligt i min stora säng!
Och så har jag ätit, skall snart äta igen, och sedan kommer Eliin, den lilla maktkoproliten!

Och imorgon, då kommer *trumvirvel* Banditen!
Vi skall träffas, se på film och prata om livet i stora drag. Skall bli fint, kanske någon emotionellt, men mysigt.

Och, jag har äntligen skrivit en dikt. Första på 6dagar.
Skönt att kunna producera tankar igen :)


Ljuset har bytt plats
Skuggorna faller inte längre som dom gjort
Solens nya plats lockar med nya vyer
Och skuggornas nya platser, täcker solbrännor
Och där ljuset en gång har bländat, vilar nu ett mörker av svalhet.
Anpassa dig, min fågel, till solens nya skimmer
För skuggorna kan dölja, en annan form av ljus.

Kommentarer
Postat av: annelie

jag kommer alltid vara ditt största fan, min älskade! när du senasre vill bli ännu mera känd,
får jag göra din hemsida? *blinkar sött med ögonen*


jag tog åt mig av dikten.
den var förmodligen inte skriven till mig.
men det rörde vid mig ivf.

*älska*

Postat av: mamsen

Sköna tankar och ett skönt humör!

Puss min älskling

2007-02-15 @ 18:37:23
Postat av: Josefinen

Darling, jag är alltid välkammad och uppför mig med klass! =D Pussen

2007-02-17 @ 15:51:48
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: Josefinen

Darling, jag är alltid välkammad och uppför mig med klass! =D Pussen

2007-02-17 @ 15:51:51
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: Josefinen

Darling, jag är alltid välkammad och uppför mig med klass! =D Pussen

2007-02-17 @ 15:51:52
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: Corneliussonja

Interesting site. Worth the visit!

2009-09-11 @ 10:43:36
URL: http://corneliussonja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback