[My strength lays in you all]

Blogg.
ett ny blogg, en ny helt tom sida, ett tomt ark, ett tomt block, redo för att fyllas av drömmar, hat eller brustna skratt.
 
Jag ler.
Dagen har varit bra. Hade besök av Puck imorse, hon ringde vid 10tiden och informerade om att hon snart var framme.
Var trevligt, kollade på Coffe And Cigarettes.
bra film

Har vilat lite sedan dess, duschat, petat mig i naveln, handlat cigg och pratat med värme om saker som jag tycker om.

Nu sitter jag i Pigeons rum och vilar, han är och postar brev. Han kommer snart, och då annalkas det Swat 4 :)
Skall bli trevligt.

She know's what she want's, and just how to get it

Har aldrig varit så social som jag har varit dom senaste dagarna, och om man bortser från sömnen, så har jag varit ensam 1timme på 2-3dagar. Helt underbart.
Älskar människor. Och saknar en del. Josse, din lilla fiskmås, Ulle, Anders, Michael, krull, Ulf och resterande av ligan.
Keep ya head up!

Livet är godtagbart fint.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va skönt att du har mäniskor omkring dig!
Älskar dig!

2007-02-12 @ 17:49:54
Postat av: ulrika

Charmtroll där, du är saknad du med.

Hur ska jag stå ut i ett dött småland med massa snö och plugg en hel vecka?! :S

Postat av: Juice

Jag försöker bli frisk här faktiskt. Har kurerat mig med glass o kladdkaka! =D Muuums! Fiskmås!? Is that a good thing!? ;-)

2007-02-13 @ 02:31:12
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: Maxmolly

Thank you for producing such a down to earth site.

2008-09-11 @ 11:28:15
URL: http://maxmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback