[You are not unique and beutiful snowflake]

Vad händer när en människa inte längre är en individ, utan när varje levande organism har förvandlats till ett statistiskt nummer?

Har precis sett Fight Club med Perry, och jag är hänförd och förvirrad över livet och dess möjligheter.
För alla som har sett filmen, och som har förstått handligen (trots att den är öppen för alla tolkningar, så kan man missförstå den), så vet ni vad jag menar.
Varför är vi människor så besatta av ägande?
Vad skulle hända om vi.. Fan.
Vill tatuera in alla meningar och ord i hela filmen. Allt.
ingen idé, det blir inge bra ändå...

Babies dont sleep this good

Har haft en bra dag idag. Vaknade i tid, åkte till min farmor:)
Var där vid ett, och satte mig förberedd för ett långt och tråkigt samtal om hur hemskt livet kan vara.
 Vi pratade oavbrutet i 2-3timmar, och det gick på 10 minuter.
Sedan städade vi ur hennes vind, på 15min, satt sedan och pratade igen, i 2-3timmar.
Jag älskar min Farmor:)

Och nu sitter jag hos Perry, och dricker saft. Har ätit gött, druckit pilsner(haha).
Gött.

Godnatt, vänner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va skönt att kvällen blev lite annorlunda än du tänkte. Farmor är en gammal klok dam, ta vara på hennes erfarenhet även om hon ibland känns "mossig".
Kramar mjukt
Mamma

2007-02-14 @ 02:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback