Eïn Fisk?

Det har varit en bra dag idag. Försov mig.
Missade första lektionen, vakande precis när andra började.
pluggade matte, diskuterade pjäser; Voicheck(hru faen stavas det?) och Om natten ser jag hans rygg.
2 pjäser som jag har spelat i, som jag har annalyserat sönder. Väldigt trevliga diskussioner.
Och så har jag städat. Man kan äta från badrumsgolvet nu, det är skönt.
Men någon jävel har baitat damsugaren, så den står inte att finna.

Men jag har tabbat mig. Idag har jag blivit bjuden på Rocky Balboa (rocky 6) av mina kamrater på skolan.
Det hade varit bra. har inte råd att åka in till byn, men jag hade upskattat att se den emd dom.
Men jag har också -för ovanlighetens skull- bokat med min kvinna.
Och jag saknar henne så det skriker i min själv.
Det skall bli så underbart att sitta och klappa henne på hjässan och berätta hur värdefull hon är.
What to do?
Vill verkligen inte säga nej till någon. Inte till Banditen, för jag har gjort min dam besviken så många gånger.
 Och inte till mina vänner, dom har bett mig följa med, dom har redan köpt biljett. Argh.

*kliar sig i örat*

Kommentarer
Postat av: vickan

Voyzeck stavas det

kram!

2007-01-25 @ 14:49:07
Postat av: vickan

Woyzeck stavas det!

2007-01-25 @ 14:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback