Jag älskar att citera mig själv

Mitt yttre symboliserar sammhälets segregering.
en metafor som inte är helt mallplaceradl.
Jag sitter och snackar med en gammal tjejkomps.
Jag drog en humoristisk liknelse vid hennes utseende; "Under Construction"
Jag hade roligt i alla fall.

Jag har funderat lite, och kommit fram til att jag är lika cynisk och bitter som vanligt.
Fula människor skall jobba på lager, vackra som säljare eller något annat som har med
människor att göra.
Hur ofta ser du en "Miss Universe" som jobbar på lager eller som Ankare för Stena Line?

Varför är skönhet ett så diffust utryck?
Den som visar flest benpipor är inte vackrast.
Alla människor kan få anorexia, men det är få som kan bära upp kurvor.
Kurvor is the shit. Hör du det? Träna inte ihjäl dig!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Nä jag slutar att träna NU! *asg*

2007-01-20 @ 11:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback