Jaha.

Det har inte varit en bra dag idag.
Jag och min kvinna skulle fira 1300dagar i morgon.
Jad hade tänkt att bjuda med henne på piknik i Botaniska i göteborg.
men det sket sig, har inte råd att åka in till Göteborg, än mindre fika grejjer.

Det gör mig ledsen, hade verkligen sett fram emot det.
Då förslog jag att min bandit skulle komma till mig. Så kunde vi laga någonting att äta,
gå en lång och mysig promenad i skogen (det fins oerhört mycket vacker natur i Mölnlycke)
och sedan mysa med filt framför en bra film, eller bara prata..

Men hon hade inte råd.
Jag förstår det, för jag är i samma situation.
Men...
hur har du då råd att gå ut? =(
Hon kommer inte åka till Norge, hon kommer stanna kvar. Jag lovar dig det.
Jag förstår dig med. Men varför?
Why can't you wait? Vi har någonting stort att fira!

In the end, it's all in your hands baby.
Love you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback