Lyrisism


magkattarr.
inte från denna värld. Har äntligen fått tid. Skall var adär om 15min.
skall snart gå.

har skrivit en massa poesi idag. Dagens genre har varit paradoxer.
Här kommer ett axplock av dagens ditker:

FÖRTROENDE:
Att dömmas genom en oplanerad handling
Är lika självklart som obekvämt
Samvetet är där för att filtera smärtan-
För att rädda pälsen
Av samma anledning
Som kristendomen spär på
skulden för orena handlingar.
"Förlåt mig Fader, för jag har syndat"

Abstinens:

Clearify your mind
Clense your body
Toxified by nature
Inpure since birth

And how ta make up
For walking the wrong path?
- Dont enjoy yourself.

Drömmarnas Paradox:

Drömmen för att leva

I drömmarnas rike

Kräver möjligheten,

att få ha få ha andra möjligheter

Utan hinder för total lycka

Fallerar mänskligheten.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Fiiint!


Tur att du äntligen kommer iväg till doktorn. Lycka till!

2007-01-22 @ 12:53:03
Postat av: annelisan

det är vackert, mycket vackert, älsklingen!
har just kommit innanför dörren. så kallt ute att jag snart går sönder i små kristallbitar.
så att skriva långt blir det inget med idag, då jag ingen hänsel i händer har.

älskar dig, trollkarlen!
*puss*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback