O-partisk

Jag vet inte riktigt varför jag är på dåligt humör idag.
 Var på någorlunda bra humör i morse, har sovit mycket, har ätit bra, och har ingenting att klaga på igenligen.
Men i dag på engelska lektonen så avslutade vi kollandet på filmen The Patriot.
Den skulle lära oss om frihetskriget mellan England och USA.
Den är så långt ifrån opartisk man komma. Allt är vackert med USA, och alla britter är elaka, kallhjärtade, samvetslösa och onda. Så såg det inte ut. Det kan jag räkna ut med... Detta tog jag upp med min lärarinna Sue, som svarade med att morra åt mig "Sådant har jag inte tid med nu"
Gotdamnit beatch. När har du tid för dina elever då? Eller skall dina intimprobem gå före alla andra?
I hope they fire you

Och idag? Jag har teatergrupp, skall sedan rollspela med Steve, Kinky-Coffe, Richard och alla dom andra. Skall iof. bli roligt, men jag känner mig jävligt omotiverad.
har skrivit massor av dikter idag med. Inga direkt positiva, men dom är i mian ögon realistiska.


Silent striding:
Letus walk past, these vast and shallow memories
Let our hearts, once again reveal what is in store for us
Leave no traces behind, no signs of life.
Cover you'r shadow. Don't give us away.

Yäh.

I shall take my leave now. My destiny calls my name, and I shalleth listen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback