Obehaglitg ful

Det har nog varit en bra dag idag.
Har inte gjort särskilt mycket på efter middagen. har varit nere i staden, handlat Cigg med Stefanovitch.
Och sedan mat. Spelade lite innan, lite Test Drive Unlimited. Det var mysigt.
och nu sitter jag och pillar näsan.
Drack ½kopp kaffe idag.
Det var otroligt gott, eftersom jag håller på att sluta och inte har druckit det på ett par dagar så var det himmelriket.
Jojjo!

Och nu? Sitter och bloggar, dricker Elderberrie-Té och myser över att leva.
Saknar min kvinna så det skriker i mitt inre. Men det är okej, saknaden bekräftar bara kärleken <3

Jag har kommit in i ett poesi-stim. Skriver så mycket just nu. Det är helt underbart, har till och med införskaffat ett fickblock när dom perfekta tankarna kommer upp.


RYKTEN.
Det går ½år sedan man lämnar stenungund. Och nu, kommer rykterna. Blir så trött...
*morr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback