En lycklig man

Nej, jag skall inte recensera Arto Paasalinna, utan mitt sinnes stadie.
Vad är det då som har gjort livet så eminent? Well, let me tell ya...

Jag är inte längre en lodis, ett socfall eller liknande, jag är numera en arbetande karla karl!
Och inte nog med att jag har ett arbete, jag har desseutom ett arbete som får var man
i Göteborg att rysa med välnöjje. Jag är en varvet arbetare, en volvoknegare, med andra ord, en riktig Göteborgare, jag drar mitt lass för Götet, jag är en  Ställningsbyggare!
There you have it. Jag är numera en del av IBS Byggnadsställningar!
Det senaste tillskottet.
Och jag har hittat rätt. Varje morgon när min älskade kvinna väcker mig,
berättar hon för mig, att nu är det arbete. Då ler jag, och vet att mitt kall kallar :)

Det är så. Jag har hittat rätt!
Mer än så, jag bor numera (nästan) hos min kvinna.
Puck, och Isak. Det är jävligt vackert, får jag nog säga.
Det är fint, får dela säng med Puck, lysna på Common Sense med Patrik, the store lille bror.

Trivs som fan. Jobbar altså på Göteborskan, solbrännan, framtiden och musklerna.
Förbättring utlovas om skrivandet:)

Kommentarer
Postat av: Puck

Älska älska älska
Tack för blommorna.. *fånigt flin*
"Åh, blommor. Han är en mycket bättre man än jag."
- pappa med glimten i ögat =)

2007-07-17 @ 15:14:49
Postat av: Ru

Var är du?
Hur går det på jobbet?
Saaaknar dig ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback