Jobbig dag...

Det händer att människor har fel.
Ibland händer det att folk jag känner har fel. Det är sällsynt, men det händer.
Mja. Men inte jag. Nej.

Jag tabbade mig på arbetet idag. En dålig dag, ordentligt dålig dag.
jag är ny på jobbet, så jag har mycket att bevisa, för mig och andra.
I dont want to be the new guy. Men det är jag.

Så jag bevisar, om och om igen att jag är duktig, stark och ambitiös.
Men det gick överstyr idag, och jag höll på att tappa tre järnrör på 3meter stycket, över en
polsk man. Hemskt. Ångest. Mina arbetskamrater peppade mig, och gav mig styrka.
Så jag fortsatte. Sedan, 2min innan avslut gjorde jag samma sak igen, över samma man.
Tappade nästan en 3meters spira, alá 20-25kg, från sexmeter över mannen...
han hade tokdött.

Det är mycket ansvar, väldigt mycket. Det är tungt, men jag mår bra av det.
This is what I needed. Ansvar, arbete. Det här är vad som får en ung man att växa,
och bli en riktig man :)
Jag trivs.

// Eran Göteborgare.   

Kommentarer
Postat av: Puck

Du är duktig.
Du gör så gott du kan.
Du visar att du vill lära dig.
Du uppskattas och är omtyckt.
På både jobbet och hemma.
Jag älskar dig trots tabbar, om det är att du nästan tappar något eller försover dig så bryr jag mig inte om det. I mina ögon är du altid min babe och jag älskar dig så mycket!

Postat av: Alex

Vad bra att du trivs! :) Det är ju det som gör att man vill gå till jobbet på morgongen. Kram

2007-07-24 @ 17:08:04
URL: http://anxious.blogg.se
Postat av: Ru

Duktig kille!
Pöss

2007-07-26 @ 21:59:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/896
Postat av: Ida

Skönt att allt verkar vara bra med dig.
Alla gör vi tabbar men nångonstans brukar det gå bra iaf. ;)
Härligt att du trivs!
Kram Kram

2007-07-30 @ 15:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback