Skummad Sperma

Ja, ett bra träningspass. Jättebra, massa mjölksyra, massa svett och massa svettttt...
Tränade benen, först häcken, sedan låren, sedan baksidan låren, vaderna och avslutande två jävla träningar för ryggen...
Kände mig vidrigt duktig, så jag beslutade mig för att inhandla en recovery max. En sån där man "skall dricka direkt efter träning" för att få bättre tillväxt och energi efter träningen..
27KR kostade den.. Men What the hey, 'jag är värd det' så jag gjorde det.

Den smakade, skummad sperma. Med tillsats av vanilj. USCH.
Höll på att spy i trappan på vägen hem till lägenheten. Fyfan, hela altet raserades-
Och jag lovar, att det just nu sitter någon sadisisk jävel som jobbar med att paketera
recovery drinks och hånskrattar åt idioten som drack hans sperma... fyfan vad vidrigt.

Hur som haver, så lovade en kamrat mig att införskaffa sperma, -hon viste inte hur- och sedan
köra det i en kaffe skummare, sådan dom har på cafeer. Updatering om hur det smakade väntas...
 :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Och du vet hur skummad sperma smakar? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback