Dagen So far.


Vist är livet vackert?
Dagen inleddes med att min kvinna skickade ett MMS, som väckte mig.
Hade det inte varit Puck (och hennes tallanger) som väckte mig, så hade
dagen antagligen varit fördärvad. MEN nu är det inte så. Utan dagen är eminent.

Vaknade som sagt, stack till Sociala för planerat möte på PSYKonden. Skitställe.
Kunde lika gärna ha stannat hemma. MEN nu har jag gått dit.
Bra.

På vägen tillbaka stannades vi för att dricka kaffe på ett café, där vi
även fylde i en massa blanketter and shit .
Och så till nästa sockontor. Stannade, lämnade papper.
Gick förbi World Class gym . NU har man kort där.
SKall ner i afton, träna lite rygg, ben och rumpa. Tror jag.
Och Power Yoga.

Älskar folk.

Puck skickade alster via MMS som jag tänkte dela med mig av .My artist. Så duktig. image30


Kommentarer
Postat av: Alex

Snygg bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback