Det doftar... Svett

Underbart!
Har precis varit nere och gymmat på första gången sedan,
ja, det kan ha varit ett årsedan.
HELT underbart!
Tränade underkroppen idag. Lår, baksida lår, häck och smalbensmusklernaaaa.

Känner mig frigjord. Verkligen!
Gött att få känna sig nyttig, att man har gjort någonting bra.
Folk som känner mig väl, vet att träning (mer innan än nu) har varit en stor del av mitt liv.
Innan, när jag hade Säkringen som örnmödrar, så tränade jag 3-4ggr i veckan, med
instruktör, och 1-2 utan. Det var tider det.

NU är det dags igen! Mer svett åt folket!
Mer, mer, mer! :) Jag är glad!
Träningsnarkomani är underskattat.
I'll keep you posted on the progress:) (varning, ev. flex-bilder kan förekomma i framtiden)

Nu kommer snart Puck, då skall vi mumsa macka, och pussas. och duscha (lord knows I need it)!

Kommentarer
Postat av: Puck

mmm.. vi jobbar allt fint på våra muckler ;)

2007-06-07 @ 22:20:16
Postat av: Ru

Va hälitt!!!
Burn fat bäjb!

2007-06-08 @ 10:57:24
Postat av: Newsthings

Hi, very nice site!
Good luck!

2008-02-12 @ 03:54:36
Postat av: Danialleah

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback