Gebraltar

Var inne på andralångatans skivhandel i dag.
Slafsade igenom deras Hip Hop avdelning, och hittade ett omslag,
med på en skiva, som såg lockande ut. Aldrig hört namnet innan,
och hans lugn på omslaget bröt mot allt vad Ghetto rapp står för.
"Abd Al Malik" intressant namn.

image34


-
Hej, förfan, jag letare efter en skiva, med LUGN hiphop,
ála tidigt 90 tal... Har ni det?
- Äsch, inte vet jag. Jag gillar inte hip hop..  Men titta runt,
och provlyssna... ..Om du hittar någonting.
Med kassörens engagemang och hopp inom mig, så tultade jag bort
till skivspelare, satte i skivan och lysnade...


Hur lät det?
http://www.youtube.com/watch?v=WuS4fd0g0qY

I ren kärlek köpte jag skivan, och det verkar vara en förälskelse i hans musik.

Synd bara att jag inte kan Franska...


Kommentarer
Postat av: Marskoc

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

Postat av: Asbjornemmy

Awesome site!

2008-12-04 @ 09:41:04
URL: http://asbjornemmy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback