It's been a while...

Hej mina vänner.
Nu var det ett tagsedan jag updaterade.
Dags igen.

Hur ser livet ut för Isak?
Mjaa, i går så var jag och tränade,
och fick en smula hybris, dubblade vikterna,
och tränade i otroligt hög hastighet. Väldigt korkat.
Efter en av rygg övningarnas sista repetitions rep,
så kastade jag mig baklänges över träningsbänken,
och landade fel.
En spricka i en av musklerna i ryggen.
Dom första fem sekundrerna efteråt, så suckade jag över att
det värkte.  2minuter senare, kunde jag knappt andas,
och ytterligare 4 minuter efter det, så började jag gråta.
Det gjorde ont.

Har blivit masserad med nerv-assist sedan dess,
och nu känns det bra.
Börjar känna mig hemmastad här i Masthugget.
Mm, trivs med att bo med Per-Åke. Bekymmersfritt.
Saknar min familj dock. Elin, pappa, och mamma. Mycket. Och Martina.


Det är i alla fall lite av dom sakerna som har hänt sedan sist.

Dagarna går sitt lopp... Jag tränar, och gör fina framsteg (fram tills igår),
jag söker arbeten, utan framgång, och jag spelar. Mitt  Forza 2 går varmt.


Och Puck. Jag har hittat rätt, jag har hittat kvinnan som jag kommer
dela resten av mitt liv med. Full stop. Så är det, verkligen.
Varje sekund känns bekymmerslös, och fri.
har aldrig andats så fritt. Allt är bra, just nu.

Tills vidare.
Eran tillgivne; Isak

Kommentarer
Postat av: Per-Åke Wilhelmsson

Och jag trivs att bo med Isak... oändligt trivsamt... jag hoppas det blir LÄNGE...

Postat av: Slampe :)

Det är skönt att höra att du funnit lite ro i tillvaron och kan känna dig bekväm =) Mindre smart att landa fel, men vad fan. vi skyller på att marken va sne ;P

2007-06-17 @ 20:53:45
Postat av: J

Jag vågade inte döda den, men min flytthjälp dödade den med rengöringsspray! =D Puss

2007-06-17 @ 22:11:07
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: Ru

Lilla gubben, kom hit skall mamma blåsa!
Skit att du skulle skada dig!
Jag är oerhört glad att du trivs så bra!
Vi kollar upp hur tågen går och priserna, snart skall du vara här!
Kräääääm
Mamsen

2007-06-18 @ 11:13:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/896
Postat av: raukan

Naaaaaaaaaw.. Jag saknar dig med! Kommer du hit och medeltidar dig? :)

2007-06-18 @ 12:53:29
URL: http://raukan.blogg.se
Postat av: puck

Isak, isak älskade man, en tiger som skäms jag vet hur det känns ;)
älskar dig!

2007-06-18 @ 15:27:39
Postat av: Stefan Atterdal

Asså.
Jag hade kunnat säga något vänligt.
Som till exempel att jag saknar dig.
Men jag tror att vi båda känner igen en lögn när vi ser den.
Istället säger jag det här:
Nästa gång vi möts kommer jag att gnida min pung mot insidan av ditt lår.
Och det kommmer inte kännas bra.
Jag log när jag läste att du grät.
Sen insåg jag att du talade sanning.
Då skrattade jag.
MVH
Din neger i gryningen.

2007-06-19 @ 21:16:09
Postat av: ulrika

Hehe ja, hur ska man annars äta jordgubbar ;)
Aj aj aj stackars rygg :(
Saknar dig!

2007-06-20 @ 14:55:44
URL: http://browneyedgirl.blogg.se
Postat av: Plastefar

Rätt åt dig, du som kallar mig skit i Chillis blogg! *S*
När du kommer upp ska du få gå promenad med Chilli, och när han bajsat och du ska plocka upp är det din tur... *He-He*
Börjar lära Chilli redan ikväll att rycka i kopplat som han gjorde med mig!
Hare Bäst
/Lasseman

2007-06-20 @ 20:48:46
Postat av: ulrika

Den telefonen har du träffat :P den började användas i början på maj :P Den heter LG U890 tror jag :S
But I like it :D

2007-06-20 @ 22:33:02
URL: http://browneyedgirl.blogg.se
Postat av: ulrika

Den telefonen har du träffat :P den började användas i början på maj :P Den heter LG U890 tror jag :S
But I like it :D

2007-06-20 @ 22:33:12
URL: http://browneyedgirl.blogg.se
Postat av: Eskilamy

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2009-01-12 @ 15:16:54
URL: http://eskilamy.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback