[Kapitel 2]

Back in black.

Det har varit en hel del saker som har hänt sedan sist.
Jag har flyttat. Det är en storsak.
Jag har lämnat unionen, Wendelsberg, bakom mig.
Abslutat kapitlet som förklarade mitt vuxnande, eposen som satte
mina tankar på kartan.

Så nu bor jag i Masthugget. Med Per-Åke.
Flyttade hit igår, har inte orkat packa up än.
Det är katastrof, Isaks grejjer överallt.
Och Isak. Också. Sitter nu i Biblioteket och lysnar på Madness - Our House.
Retro. också.

Och så Puck.
Kvinnan som har gett mig fler ahá-upplevelser än dissar riktade mot Ghandi.
Det är jättefint. Puck, du har satt mina tankar på plats,
och att bolla med dig, är det underbaraste som fins.
Du ger så mycket mer en nya perspektiv, eller vinklar.
Du ger mig nya motiv.
Vill verkligen dela all framtid med dig. Nu och för alltid.
Let the world know, how fiercly we loved. <3

Och Idag.
I dag skall jag till Anna Cooper, med klassen, min donna och hennes vänner (Annas).
Den sista avsltutningen.
Inga mer tårar hoppas jag, det orkar vi inte.

Och Poesi.
Har skrivit  mycket dom sista dagarna.
Med min mor, med mig, med tankar. Lovar att skriva ner. Allt.
Faktiskt. Älskar folk.

This is the new era,
a new chapter in my life.
And I love it.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Lilla gubben!
Nu står du på noll och skall bygga upp ditt vuxna liv! Spännande och skrämmande men mest en häftig upplevelse faktiskt...
Finns här för dig, alltid...

2007-06-02 @ 13:58:00
Postat av: puck

kärlek kärlek kärlek!
Massa mys med framtidsutsikter som jag innerst inne ser som ytterst okomplierade. det är fint.
kärlek

Postat av: Coffe dumm

Men pojken då, vuxen livet är intressatn förutom de att man måste ta ansvar, betala räkningar, gå ut med hunden, äta mat, se till att grässmattan är klippte, handla mat, inskaffa volvo, uppfostra barn, bli jätteskuldsatte och ge fan i att ha roligt. Så kan de vara väldigt intressant.
Kramar

2007-06-05 @ 04:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback