Okej, det är officielt.

Hej, jag heter Isak.
(Hej Isak)
Jag är beroende. Jag har varit det, i två dagar nu.
(...)
Jag, jag har äntligen insett mitt beroende...
(applåder)
.. Men jag tänker inte sluta!

Fick Forza 2 igår.
Bloggischar som har följt min bana, vet hur jag har sett fram emot det.
Och jag fick det i förrgår.
Jag älskar det.
 Det är underbart!

Skall visa en bild, på en av mina alster som precis såldes för 100000Cr(!) till någon
konst-förstående individ.

Något annat som är officielt, är att jag är en junkie till Puck.
har abstinens som ett djur. Saknar dig så, darling.
Men i morgon, då du!<3
Älskar dig.

Nej, nu har jag varit ifrån Forza i 4minuter, dags att återvända!
Här kommer bilden på en av mina fina bilar:)

"The bleeding Lemon"
  By Isak Bergenheim


Ja, jag är beroende.

Kommentarer
Postat av: Alex

Vilken söt bil ;D

Postat av: Slampe :)

Congrats ;)

2007-06-10 @ 21:27:59
Postat av: Slampe :)

Congrats ;)

2007-06-10 @ 21:28:19
Postat av: U

hahahahahaha nörd ;)

2007-06-11 @ 23:02:19
URL: http://browneyedgirl.blogg.se
Postat av: Josh Holloway

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2009-11-13 @ 07:50:37
URL: http://josh-holloway.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback