...Om ni inte förstod...

För den perseptiva av er, läsare och kommenterare, så verkade det inte bättre än att dom flesta
missade att inlägget (gårdanges, "Fuck This Shit") var helt cyniskt, inte bittert eller allvarligt. Dagen passerade precis som jag skrev
men det var en otroligt bra dag. Allt handlar om vilka detaljer man lägger vikt vid. Tack Puck och Juicey för att ni förstod!

ja, och Idag. en bra Dag.
har softat hela dagen, inget speciellt har fortgått, mer än mys med min älskade kvinna.
SOftade vid hennes sida under dagen. Tänkte sätta mig och skriva på Ullfvens historia idag,
åt min lilla donna. Om hon kommer ut på MSN dvs.. :)

Satt med Pärry på Sveriges antagligen största överklass ställeoch snackade skit om livet. Det var äckligt-
Designer villor överallt, vid havet. usch och fyfan! (vill bo i en Designervilla).

Nu skall jag ha konferens med Per-Åke i serveringsrummet, angående
menyn som fins idag. Skall höra vad kocken kan lösa, som jag och Per-Åke kan acceptera.
Hmm,  Särö, fuck of.

Älskar folk. Mm. En underbar dag, förresten.
Älskar dig Puck.

Kommentarer
Postat av: Puck

nam nam.. jag gillar dig du..^^,

2007-06-06 @ 21:24:41
Postat av: J

Haha.. Jag har släktingar som bor precis utanför Särö, i Malevik. Fast dom bor inte i en designervilla utan ett mysigt litet gult hus med underbar utsikt över havet... Jag vill till Bästkusten!

Postat av: Erlingsophia

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2010-04-15 @ 15:16:49
URL: http://erlingsophia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback