Tack för mig

Det måste vara ett av dom mest korkade uttryck som finns...
Vad är det för narcisistisk jävel som kläckte det?
"Ja, tacka mig gärna, mest för att jag är den jag är"

Det finns lägen då det är roligare en andra.
När man sitter på death row, med slangen i armen,
och precis utanför fönstret, som är en spegel innifrån, där vet man att det sitter
annhöriga till människor som hade velat se en hänga om dom överlevt
olyckan man fått slangen i armen för.
är det då man skall tacka?
- Ja, nu kan du låta vätskan flöda, men innan det. Tack för mig!
Ligger det verkligen tacksamhet idet?

Eller ännu bättre, under sexakten, vid one-night standet.
Om man är en godtrogen jävel med självkänsla som Narcissus,
tackar man då innan för att man är så bra?
"Ja, innan vi ligger, så vill jag att du tackar mig för min ovärderlighet.
Eller efteråt?
"Åh, <namn> vad skönt det var, helt underbart! Vad det lika skönt för dig?
det är då man slungar den verbala släggan och krossar partnens känsla
med meningen; "ja, tack för mig"

Hur som haver, så är det ett otroligt korkat uttryck,
så gör mig en tjänst; Använd det oftare.
Det fins inga situationer som är dummare än andra.
på bussen kanske?
 - Två kuponger, tack.
- Det blir 20kr
- Tack för mig.
Vad svarar man på det?

Ghaa

Kommentarer
Postat av: annelisan

hahahaha! ja vad fan svarar man på det?
ska använda det nästa gång jag har ett
one-night-stand. "tack för mig."
kan redan se hans min framför mig. :P

Postat av: Alex

Haha! :)

2007-07-01 @ 13:46:37
URL: http://anxious.blogg.se
Postat av: vick

men hur ofta säger folk så då?
ett ännu fulare uttryck är att ha "häcken full".
-Hur e läget då?
- Jag har häcken full
jättefuuult.
särskilt på småländska
kram1

2007-07-01 @ 13:59:27
URL: http://vicora.blogg.se
Postat av: J

Jag ska skicka ett sms till dig nån gång snart... Så det så! Sen får du se till att komma in på msn! Så det så! Tack för mig!
;-)
Pöss

2007-07-02 @ 01:57:02
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: mamsen

Tittarin och läser!
Ja, Tack för mig!

2007-07-02 @ 23:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback