[Karmans Varelse]

Ett liv fullt av motsägelser.
Varje gång jag vandrar genom biblioteket på väg mot datorsalen så drabbas jag av akut ångest. Det verkar inte spela någon roll vad jag gör, eller vilket humör jag är på, för så fort jag entrar
biblioteket så försvinner mitt humör, och min existens skrynklar ihop sig till en papperspåse.

Idag har det varit en fin dag, än så länge. Somnad som en stock (och en sån stock) bredvid min älskade själsfrände Annelie.

Natten förflöt enligt alla tänkbara önskemål, enbart för att kulminera när hennes väna stämma informerade mig om att nattens bekvämligheter var över. Suck.


Så jag sliter på mig alla tänkbara tillhyggen och kläder man kan behöva för att överleva en skoldag.

Cigg? Check

Snus? Check

Nycklar? Check

Fickkniv? Check

Tändare? Check

Ett bra humör? error

Jag skulle behöva en handväska. Mina byxer ser ut som en välanvänd penningpung, där mynten har formats efter innehållet. Dock inte lika läderaktigt.


Och mer?


Jag har haft engelska. Vad trevligt, med fröken Sue Sergei.

Vi talade om Oliver Twists skapare, och om livet som gosse under tiden då unge herr Twist levde.
Otrevligt roligt.

Suck.

Och så engelska arbetet. en Academic Essay om cynism. Inlämning, på onsdag.
Status: Ej påbörjat. FUCK
Och jag orkar inte heller för den delen. Satan i helvettet.

Sista ciggen tändes för 10min sedan. Nu är det över.
Livets sista tåg har passerat, och en ny mörk tid anländer. Keep out.

Hej på er.


Kommentarer
Postat av: annelie

*haha* ja, du har en hel del grejer i dina fickor!
minns när du alltid förr la ner alla dina pinaler
i min handväska. så jag fick konka runt som en
annan packåsna! =P det var då jag beslöt mig för
att sluta med handväska ;) *skrattar* isak, vi
fixar dig en snygg lite magväska, du vet en sån
där á la 80-tal ^^ neongrön skulle väl passa dig?

*puss på nowsen*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback