[Kastrat-Membran]

En underbar dag.
jag vill inleda med att be om ursäkt för att jag har försummat mitt skrivande ett par dagar.
det har varit behövligt- och så har ju bloggen som bekant bråkat med alla människor i hela världen!

hur har det varit dom senaste dagarna då?
Det har varit bra, och mindre bra.
Mitt senaste inlägg ställde ju egenexistensiella frågor som man valde att inte besvara.
Men det har blivit bättre sedan dess.

skall sluta röka nu, nu är det bestämt!
Tjöpte sista paketet idag, och skall efter det icke mera bolma.
Man får ju tänka lite på hälsan (eller det faktumet att konditionen är obefintlig).

Har tränat massa akrobatik dom sista dagarna, tränat lille kroppen.
Det är underbart, har aldrig vägt så mycket som jag gör nu, och min taniga lekamen expanderar i underbar takt. Snart dags att göra om pressbilden igen;)

Skall träffa min vackra bandit idag. Skall baka kaka, kolla på Rasmus på Muffen och svälja barn!
Nja, kanske inte det sista.

mm, så det så.

Tack för att ni fins alla människor.

Och så en dikt, studnen till äran. Skall få rutinen tillbaka med en dikt om dagen igen!

I mitten av molnet
Som pelaren vars vikt, delas av flera
Där står du, du håller min hand
Delar min smärta
Lättar min ord
Annelie, låt våra drömmar förevigas
I ett moln av ljus.

Kommentarer
Postat av: annelie

dikten var otroligt fin!
du är så underbar och du smickrar mig
så genom att skriva om mig! :D

var ofantligt mysigt att sova bredvid
dig i natt! ville inte ge mig iväg i
morse och lämna din säng som luktade
himelskt av isakus. mår så bra i din
närhet! älskar dig!

p.s. du MÅSTE få tillbaka din mobil!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback