[Varde Ljus]

Så var det lov.
Det är fint, det är trevligt.
Jag gillar lov, men inte idag. Jag vill fortsätta leka med mina vänner, dom får inte åka hem över lovet.
men, som alla vet, så kan man inte förbjuda en valp från att urinera på soffan, vill han, så får han.
Fint.

Och så är livet vackert .Det lyser otroligt mycket i mitt sinne, och jag mår klockrent.
Av olika anledningar så förgylls dagen, aftonen och natten ovanligt ofta.
Vet inte varför, men det verkar vara så.

Och så har vi det med mat. Det gillar jag, mycket. Mat är fint, och det känns bra att ha det överstökat. Nu kan jag gå vidare i livet.
*pust*

jag hälsade på Farfar i går, åkte med pappa. Han hämtade mig på Wendels, så åkte vi gemensamt audi-bilen till Alingsås. Det var fint, vi talte om livet i helhet, och vi diskuterade kvinnor, korkade mail och framtid.
Sommaren, hösten. <3
Skotland. Det gillar vi..

Jag har tränat massor av Akrobatik, sista tiden.
Det är underbart, med våren. Alla blir glada, spralliga och kärleksfulla. Sex och akrobatik åt folket!
Yes!

Och så har jag införskaffat Def Jam: Icon.
Och jag är förälskad. Ojjojj.

Och så en dikt, våren till ära.
Kommentera gärna, och tala med mig om era tankar. Forumet är kommentarerna! I promise 2 answer^^

Kring åldernshöst, när våren är ovesäntlig
När alla drömmar har förverkligats
När alla drömmar har slagits i spillror.
Jag vaknar, av ångest, täckt i kallsvett-
För jag glömmer aldrig hennes ansikte
Mimik-fattigdom, tomma ögon
Är detta vårat sätt att återbetala för våra synder?

Värdighet?
Löven återfår aldrig sin färg
när dom har nuddat marken.

Kommentarer
Postat av: raukan

Faaaaan så snabb du var! Hann ju knappt lägga upp inlägget innan du kommenterade.. :) Bra där, jag gillar män med tempo! GRR. Glad Påsk.

Postat av: Alex

Nix, jag nöjer mig med den ^^

2007-03-31 @ 14:54:10
URL: http://anxious.blogg.se
Postat av: Mamsen

Skottland? Jag Vill meeeee!!!
Fick jobbet! :0)
Skitmysigt!

Älskar dig
Mamsen

2007-04-02 @ 21:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback