Bakfull med pondus

Jaaa. det var bal igår. fan vad fint det var.
min kavaljerinna var tokvacker i sitt embalage, och alla var så vackra. Det var underbart.
Och jag var snyggaste. Det är sant! Även en blind höna kan hitta en döende kyckling.
beslöt mig för att raka håret igår, så det gjorde jag. ½mm och rätt blont. Hårbottnen är ju vit. Det passade min bruna nuna bra.

Fick låna kostym för sjukligt mycket pengar, och var bara snygg. Det var fint.
Efter maten (Tre rätters), gick jag och mina vänner, Rebecca, Erika, Marie, David, martin och Magnus ut och drack öl. Stage Door. massvis med pilsner, drinkar och shottar.
När kvällen närmade sig så gick vi till David. David med sin Marie, och jag med Rebecca. och jag var snörfull. Roligt.
När vi kom fram, så tränade vi lite, jag och David, sedan så gick man och lade sig. Jag sov mellan en bäddmadrass och golvet. Altså 50-50..

Efter exakt 2minuter rang veckarklockan, och morgonen startade. hetsigt hetsigt. Jag var inte bakfull, utan fortfarande full. Det var fint det med. Mycket fint idag.
När vi skulle gå på spårvagnen, uptäckte jag att mitt kontokort saknades. Och mina spårvagnshundrakortmedlitepengarkvar. men resten var kvar i min plånbok. Kvar låg 120kr, och ett medlemskort för Game.
Udda.

Så dagen fortgick.
Gick på lektioner, kollade på film, och lade mig för att vila. Och mitt under denna väbehövliga vila, så ringde det i telefonen!
"okänt nummer. Är det värt att svara" Det var det. Det var nämligen SVT som ringde angående Andra Avenyn.
Dom har redan rollsatt, men dom ville att jag skulle komma på Provfilmning igen (eftersom jag helt sonika missade den förra och avgörande castingen). Livet är fucking great!

GHAAAAAA!!!

Kommentarer
Postat av: Alex

Whoa, vad roligt med SVT-grejen! Och vad roligt med bal ;D Själv måste jag vänta ett år på min.. :/ kram!

Postat av: Puck

alltid lika underbart när det går bra för dig! <3

2007-05-09 @ 17:08:25
URL: http://puckemumma.blogg.se
Postat av: Per-Åke Wilhelmsson

Pondus sammanhänger med BMI är jag rädd... ju högre BMI desto högre ponuds... så där ligger du i lä...

Det gör mig varm i hjärtat när det går bra för dig... lyckad kväll och lyckat samtal med SVT... jag håller tummarna...

Ser fram emot nästa gång vi träffas...

2007-05-09 @ 20:19:49
URL: http://zapp2000.blogg.se
Postat av: J

Västkusten, Bästkusten!

2007-05-09 @ 21:24:06
URL: http://juicey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback