[Dagens Updatering]

Så var dagen nästan avklarad. Nästan.

Vaknade i morse, av att Pigeon sjöng någonting för att väcka mig.
Svårt att inte vakna på rätt sida när man har en norrlänning i överslafen.
När den obligatoriska morgoncigaretten var avklarad, ringde min syster. Elin.
Hon berättade att livet var fint, och att allting är som det skall. Hon har en ny "familj" som hon bor hos,
på eget bevåg. Hon verkar lycklig. Det är henne väl unt. Hon förtjänar det, efter all skit som har passerat hennes
ögon.

När samtalet avslutades kom Per-Åke och hämtade mig. Vi åkte till honom, åt, softade, snackade & jag kollade på
internet. Det är roligt. Snart kommer det ett nytt spel som jag skall ha i min ägo. Forza 2.
Ett bilspel, som är så snygt, och stort. Och varför verkar jag tro att någon bryr sig? :)
Här kommer en länk till det i alla fall. Eller en bild. I alla fall.
http://forzamotorsport.net/media/screenshots/pitpass44-5.htm

Och nu är Puck här. Var precis nere och skulle handla mat.
Glömde handla mat. Men vi fick köpt godis, tre filmer (Austin Powers trilogin), och frukost. Men ingen mat.
Och nu är Puck här. *pekar* Hon sitter här bredvid.
Lukta gott. Hon har handlat ett par fetingsnygga byxer, och ett par skor som är kungligt slicka. :)

Nu bär det av till rummet, för dusch. Och Ausit Powers maraton. Vem vet, kanske andra marton också?
Nej, usch. Snusk. Jag menar givetvis Dr Dre maraton. Lysna på alla skivor. Undertiden som man... Masserar händer.

Mycket punkter. Idag med.
Godnatt.

Eran, nu och i morgon:

                                          Isak Fjalar Bergenheim

Kommentarer
Postat av: P.

Älskar dig Fjalar, nu och för alltid.
du förtjänar en kyss tycker jag!

Postat av: J

Isak... Du är bäst!

2007-05-06 @ 12:25:54
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: Elin

Hej Isak!! Skoj att du skrev =) fast ja inte såg det förrän nu ungefär :P Kul att läsa din blogg, hoppas du mår bra. /Elin

2007-05-06 @ 15:43:38
URL: http://eerdal.blogg.se
Postat av: Stefan Atterdal

Jag som trodde att jag var karlen i ditt liv.
Och nu skriver du om nån jävla puck?
Hur ska jag kunna lita på dig igen?
Du är sånt himla svin!
Åandra sidan finns det en liten bro nere vid byn.

2007-05-06 @ 20:02:58
Postat av: Elin

Haha, ajdå :P men det var du som började skriva ett inlägg =) Jag gick ANT med josse o co. :)

2007-05-06 @ 20:54:18
URL: http://eerdal.blogg.se
Postat av: Ru

Go Morr!
Tittar in och kramas mjukt innan jag far till jobbet! *kraaaaaaam*
Skönt att du verkar må så himla bra!

Mamsen som också mår finfint!

2007-05-07 @ 07:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback