...

Det är sjukt.
Jag väntar. Jag tror aldrig att jag har väntat innan. Inte alls, eller på någonting.
Och nu är det flera saker jag väntar på. Jag hatar det.
Först och mest SVT. Det är som hela världen har sats på paus inför deras beslut om
rollbesättning. Det är inte hela världen, men det kommer påverka min värld i ett år om jag får rollen.
Och jag väntar? Inte likt mig. Men jag har heller inget val.
Har sovit hela dagen. Ätit och sovit. Är fortfarande wasted. Kanske behöver min sömn?
Mm..

Och resten. Ja, väntans tider. Hatar att vänta.
I all frånvaro lyser saker med rätt färger, men när fokuset sänks, och skärpan blir klar,
då står ambivalensen och sliter mig i huvudet. What to do?
Jävlar.

Och ont i magen får man av allt väntande.

Och drömmen:
image26

Kommentarer
Postat av: Per-Åke Wilhelmsson

Argh...
Jag väntar jag också... :)

Postat av: Adam

En sån såg jag idag... Föraren såg inte alls glad ut. Bakom bilen kom en polisbil. De körde väldigt långsamt... Stackars snubben i den röda bilen.

2007-05-14 @ 23:58:23
Postat av: fröken p

vänta är lika outhärdligt som att inte kunna bestämma sig i princip. fast det är jobbigare att vänta det kan man ju inte kontrollera själv. ordbajs ordbajs.. sovit 6,5 timmar och ingenting vettigt ljuder ur min mun.
ses sedan.. älskar dig

2007-05-15 @ 08:03:27
URL: http://puckemumma.blogg.se
Postat av: Stefan Atterdal

Jag önskar att jag kunde sagga dig i ögat från var jag sitter nu.
Det kan jag inte.
Tyvärr.

2007-05-15 @ 09:35:18
Postat av: Cafeteria130lay

Thanks for the information

2010-11-30 @ 08:52:48
URL: http://cafeteria130lay.blog13.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback