[Jag kvävs utan intentioner]

allting är bra. Allt är okej.
Det är bara, en trötthet som har lagt sig, över mig, över min själ.
Känner en mild apati inför saker. Behöver städa, behöver, behöver, behöver.
Placebo effekt? Möjligt. Min kropp har sagt ifrån ordentligt.
Undrar på vad. Har ont i benet, så att jag helst sitter still, nacken har fuckat loss ordentligt, och magen är inte på rätt sida av livet.

Och jag vill må bra. Och ha Puck här. Nu. Mm. Jag vill inte sluta röka. Jag gillar att röka. Jag har pengar.
So whats up?
Åker till Farmor och Farfar snart. Kanske idag. Eller imorgon. Vet inte hur motiverad jag är till att hjälap till, men farmor gör sitt bästa, så jag får göra det samma.

My mind's killing me, im painting pictures without motives.
Perfekta bilder för snea ramar. Eller perfekta motiv, utan fäger. Vitakulörer på vitt papper?

image24
Jag var en munk i mitt förra liv. On the edge of the world.

image25
By Puck

Kommentarer
Postat av: Puck

Let us get back up on that emotional peak again darling!
Älskar dig.. =)

Postat av: amy

jag tycker om det du skriver. jag blir lite glad.

2007-05-07 @ 22:55:29
Postat av: Ru

Coola bilder min lille munk!
Pöss
Mamsen

2007-05-08 @ 10:31:41
Postat av: Alex

Snygga bilder! :)

2007-05-08 @ 15:05:56
URL: http://anxious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback