Karma del 2?

Ibland kommer jag på mig själv med att gå för fort. Då stannar jag, och andas.
och då kommer tankarna

Ensidiga samtal färgar och ärgar
Jag sitter, och väntar
en livstid i ett väntrum för krossade
Uppropen sker i tystnad
Utebliven undersökning, dova suckar från rummen intill
Bakgrundsmusiken, grus som faller mot stengolv
Sammetsröda och inbjudande väggar, skimrande ljus
Bänkar av stål, tvätta av, klinskt rena
Görs alla operationer här..?
Min kö-lapp är blank
...  Är det min tur nu?

Kommentarer
Postat av: Per-Åke Wilhelmsson

Vackert...

Postat av: Slampe

She's got a pretty face honey. Det to know whats inside.

2007-05-15 @ 20:01:38
Postat av: J

Jag vet hur det känns... Du fångar det på pricken! <3

2007-05-15 @ 20:41:05
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: Mamsen

Hehe...
Ber om ursäkt, läser men vet inte alltid vad jag skall skriva!!!
Jag hoppas så att det går bra på SVT. Annars är de ju dumma i huvudet! En sådan talang som du kan bara komma från mig (den gamla avdankade skådisen)...
Kraaaaaaam (min dator e på G "Håll tummarna")

2007-05-15 @ 23:16:48
Postat av: Stefan Atterdal

Jag kommenterar dig sällan längre.
Det känns som vi glider ifrån varandra.
Det känns bra.
Du är ful.
Det känns gjort.
Jag har itne sett dig idag.
Det förvirrar mig.

2007-05-18 @ 19:09:05
Postat av: Ragnaralma

Enjoy your website very much. Good job!

2009-09-17 @ 14:49:06
URL: http://ragnaralma.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback