Nuffin' but love

Livet är precis som det skall.
Bättre faktiskt, ni får en snabbversion nu.
Är inte på skrivhumör, är mer på chillish med Puckish humör,
och hon ligger just nu på mitt rum, naken, läsandes Historia böcker.
underbar combo. Både mus, mys och hjärna.
Killer deal!

Det är så här. Att dagarna sedan Lördags, har gått i eufori.
I lördags fäldes tårarna som min och Pucks eviga framtid kommer att
målas med. Det var så vackert. "Så är vi ett par nu...?"
- ja, jag tror det...!
- Puck... har jag chans på dig?
- Ja.
Och tårar. Grät i allt som kändes ett år, eller en sekund .Vackert som fan, och ett underbart
sätt att inleda en historia på. Med tårar av lycka. <3


Sämre kan man ha det.


Dagarna innan, som jag inte har bloggat, har bla. spenderats med Per-Åke, åkandes bil.
Underbart, cruisade genom Sweden med kyckling och Hip-hop :D

Det var fint..


Och Puck, min helhet i en krossad värld.

Jag är helt såld på dig.

Att förenas i samförstånd om en evig framtid, frammanar en speciell känsla,

som gav mig tårar, som ger mig trygghet, som ger... Allt, man vill ha..


Lycka. Och sommaren, kommer, snart. Skall bli smärtsamt att lämna mitt plugg,

mitt Älskade Wendelsberg, mina vänner. Men inflytten till Per-Åke får såren att läka,

innan dom har slitits upp..


futurum.. :)


Kommentarer
Postat av: Per-Åke Wilhelmsson

Det känns som du har funnit rätt... och nu talar jag om din relation till Puck...
Och rätt blir det också att du flyttar till mig... jag har aldrig varit mer övertygad om nånting...

Postat av: ru

Ja du gubben!
Vad har framtiden i sitt sköte?
Planer? Efter sommaren vad gör du då?
Kram mamsen

2007-05-29 @ 05:52:00
Postat av: ru

Grattis till kärleken förresten =0)

2007-05-29 @ 05:52:33
Postat av: Alex

Ahw, vad roligt :) <3

2007-05-29 @ 09:41:01
Postat av: Puck

mmmmmm man blir ju inte annat än glad när man har dig vid sin sida.. *ler fånigt*

2007-05-29 @ 15:54:07
Postat av: amy

hurrahurrahurrahurra

2007-05-29 @ 22:54:39
Postat av: Lauritzrebecca

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2009-10-05 @ 10:47:03
URL: http://lauritzrebecca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback