Ojj vad mycket!

Dagen har varit underbar, och konstig.
händelserik och innehålssttinn.
dagen inleddes på ett otroligt fint sätt. Funderar på att utveckla.
ja, nej, jag skall berätta.
Vaknade vid 03.30 av att min donna fick försig att borsta tänderna (sleep walking?)
Så jag hoppade glatt in, och mös av den uppvärmda platsen av min donna.
Sedan snodde jag hennes kudde också. Stor, plufsig och dunig. Poofy. Mm.

Detta hade varit ett utomordentligt scenario om det inte hade varit så av att
jag är en människa som drivs utav vanor.

på tal om det, så gjorde jag ett personlighets test, som sade att  jag var ett vanedjur. Mm.

I alla fall. Så kom Puck tillbaka, och suckade mildt och gulligt åt min fåniga placering.


OCH jag är ett vanedjur.

Så jag somnade inte om, med fel kudde eller på fel plats.


MEN jag somnade.
OCH jag vaknade, med tom mage.
Så jag gick och åt. En stadig gröt frukost. Om frukosten kan återspeglas i ens personlighet. Då är jag tråkig.
Gröt med mjölk. Havregrynsgröt. bara namnet ger mig grå hudfärg. :)

Hur som haver, skolan börjar snart, så jag gick till rummet igen.
Där låg Puck. Nästan naken, iförd underkläder och en vacker kropp.
Så jag var tvungen att pussa lite på'na. Det gjorde jag. En stund, så jag blev försenad.

OCH lektion, sade farväl till Jörgen. Jobbigt.
Så lektionen avslutades. Vi berättade om våra drömmar och tankar inför Hösten och sommaren.
Isak blev gråtmild. Jag kommer verkligen gråta som ett djur på avsutningen på Fredag.

Och så städning. Per-Åke kom och lämnade lite lådor.
så åkte vi till perry, lämnade, och åkte tilbaka.

Nu är det klart. Färdigt städat.

Skolan fick besök idag. Av en man, med två pojkar.
Mannen var runt 40-50, alkoholist. han var sönderbränd i ansiktet,
stank sprit, och vacklade. Han saknade någonting, som skrämde mig.
han gjorde mig rädd, och på alerten. Jag var aggresivt tillbakalutad när jag pratade
med honom. Han frågade om ditten och datten, men han var hotfull.
Otrevligt, han följde efter mig, det gillade inte jag.

men, han hade två pojkar med sig. En som var runt, 5-6år gammal.
Det skrämde mig. Är på vakt i natt om det händer någor.
Otrevligt.

Nu skall det penetreras och gullas med min älskade kvinna.
Älskar dig Puck,
Saknar dig mamma... Mm.


Kommentarer
Postat av: Puck

Inga placeringsbyten eller kuddbyten inatt inte. Gör inget alls att ha dig som en skyddande mur mot allt ont och farligt som kan komma från dörrar och fönster. kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback