[Pierca min själ med ett blocklås]

Sittandes vid vägens slut, utan tankar eller drömmar med kraft att förstöra
Jag har begåvats med oändligheten, precis som livets tyngsta börda
Varken styrka eller kraft, ligger i min närhet, just nu
Mörkrött är färgen som målar sekunderna till blått, gör om en timme till en minut
Drömmandes, återigen, sittandes vid skissbordet
Med emotionalitet pumpandes som syra i blodet
Utan tankar, utan svar, utan kompass i livets vägren
"Sanningen" så stod det, vägen till storhet, skall jag klara det, eller är alt en hägring
Vad har jag att förlora, nu går min motor på tomgång
Med styrkan i ord, jag förstod att min sång, är långt i från lång-
Så spela mina accord med glimten i ögat
Enbart för att du kan, enbart för att, du har kraften att skapa och kraften att förstöra

Kommentarer
Postat av: Ru

Min lille poet!

Kramar!
Mamma

2007-05-03 @ 18:03:46
Postat av: p.

My dear poeth.
Att skapa någonting nytt kräver i viss mån förstörelse.
But I have the joy of creating in my veins.

Postat av: raukan

Tisdag. Cricketbalen. It's av bloody deal!! :D

2007-05-03 @ 20:11:34
Postat av: raukan

Tisdag. Cricketbalen. It's av bloody deal!! :D

2007-05-03 @ 20:12:28
Postat av: Adam

Jag associerar texten med något av Organism 12s alster. I min värld är det en komplimang, jag hoppas att det även är det i din värld.

2007-05-03 @ 23:38:30
Postat av: Till Adam

Tack! Organism 12 och PST/ q är mina idoler.
Överskriften är från "Den fulaste mannen i världen" av organism 12.
Sjuktfin komplimang :) Tack för att du läser, och tack för dina ord!

<3

2007-05-04 @ 13:00:43
Postat av: Alex

Sättet du skriver på är underbart, keep on going :)

2007-05-04 @ 17:44:10
URL: http://anxious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback