Rigida Älgar

Idag är en bra dag. För den som tidigare har skådat min blogg, har kanske desseutom lagt märket till den ovanligt erotiska bilden, på Scrat (känd från Ice Age 1 &2), och har kanske då även har läst om dom känslor jag hyser för denne gnagare.

idag har jag fått besök i min kropp. En annan form av gnagare har krashat i mitt öga.
Jag tror att det är en väldigt liten Älg.
Normalt sätt är jag en vänlig människa, och jag upskattar besök från vår natur,
men det är svårt att välkomna en så stor gnagare, även om den har varit vänlig nog att trimma sin horn,
innan besöket. Det hade nog varit smärtsamt, att få en tolv taggare i ögat.

Om jag hade en älg i ögat, skulle denne kallas Ravioli, eftersom jag känner ett obeskrivligt hat gentemot den sorten av mat. Återigen vill jag poängtera att jag är en ytterst tolerant människa, som i sin renaste natur är något av en pascifist. en filantrop, utan ånger gentemot världen den befinner sig i.

Jag är på bra humör idag. Det kanske märks, eftersom det hat som spirar kretsar kring älgar, och det gör det på ett yterst timidartat sätt. Ja. Nu har jag desseutom poesi om en liten stund. tretton minuter, på det hinner jag antagligen avsluta inlägget. Mm.

Ja, jag har någonting annat att förtälja innan jag beger mig ut på nya äventyr?
Gårdags natten utspelade sig allt enligt dom regler och lagar som rigida kvinnor en gång bestämt.
Men ligga fick man, och det tycker vi nog alla är en lättnad. En frustrerad Isak är ingenting man skulle önska sin värsta fiende. Eller kanske. Ja, det hade man nog, om man fördjupar sig lite i agget man känner gentemot den personen man önskar irritation hos.

Ja, nej, ha en bra dag, mina vänner. Om SVT skulle höra av sig, så hälsa att jag är tacksam för svar. Mm.
Älskar en del av er, resten tycker jag bara om.

*vinkar*
Hej då!

// eran, just idag:

 Isak Bergenheim

Kommentarer
Postat av: Per-Åke Wilhelmsson

Ja nu förstår jag... det ska vara:
"Älgen - i skogen kan ingen höra dig råma..."
Och jag som i många år trott att det stod på filmaffischerna:
"Alien - i rymden kan ingen höra dig skrika..."

Postat av: annelisan

jag har inte tillgång till din sida, vännen.
hur skulle jag kunna ha det? du får väl lägga
in den igen då? bara att hämta den i dina
sparade bilder på din inloggning. du kanske
har någon som kan hjälpa dig lägga in den i
koden igen?
*kram*

2007-05-22 @ 15:02:24
URL: http://annelisan.blogg.se
Postat av: ru

Coco!!!
Hehe
skönt att du e gla!
Mamsen

2007-05-22 @ 15:30:33
Postat av: Slampe :)

Skönt att höra att ett leende pryder dina läppar idag. Skulle vilja se det :)

2007-05-22 @ 15:36:07
Postat av: P.

älg i ögat är som Scrat i fågelbo.
<3

2007-05-22 @ 16:05:06
URL: http://puckemumma.blogg.se
Postat av: ulrika

du kan du din lille skit (:
You just made me smile och det har fan inte hänt mkt idag :P

2007-05-22 @ 21:17:40
URL: http://browneyedgirl.blogg.se
Postat av: raukan

Vi ligger inte med varandra längre för att du inte når upp till mitt kön. Det har varit ganska knepigt att ordna med..

2007-05-22 @ 21:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback