[Tillfreds]

En fin dag.
Vaknade i dag med, tur är nog det, eftersom jag vaknade med en liten Pucksiliten bredvid mig.
Vridandes, gnidandes och sovandes. En fin trilogi i stadier.
Och så skola. Vaknade i tid idag, det är ytterst ovanligt. men det gjorde jag, och så åt jag frukost.
Det är ännu mera ovanligt. Fint!

Och så har jag haft Svenska, med skolans mansjouvenist; K-G.
Jag har haft redovisning om Julius Vern, mannen som blandannat skrev En världsomsegling under havet. Intressant att jag inte vet hur man stavar hans namn. Jag har nog lärt mig mycket. Right.

Och så. Puck, denne sammetskrona i envärld av kaktusar.
En underbar natt, min donna. Samtal som hålls i tystnad är dom absolut tyngsta, och viktigaste.
Det är intressant vad som kan presteras under extrem trötthet. Kan man tycka. ;)

Och så morgondagen.
Bullfesten i morgon, och jag skall spela trummor i en orkester, som jag inte får nämna vid namn.
Så Jag gör inte det. så det så.

Puckseliten skall ha kalas i morgon, hade varit fint att gå,
men jag har varken tiden, eller ekonomin för varken ditåkning eller utgång.
och då händer det så mycket i morgon.
Puck, du är alltid prioritet nummer ett, men jag har lovat.
Det kommer gå så bra i morgon.

Och Eliin.
Min vän, min tvilling.                                     Vackrast hållning
Skönt att ha fått kontakten med dig igen. Har saknat att snacka med dig, om
livet och om tankar kring annat. Älskar dig vettu.Mycket.
Dags för en fika snart, och snack, djupa samtal om det allmäna tillståndet av
hypokondri som florerar som tandvärk i samhället. Mm.

Och Per-Åke.
Sommaren kommer bli så jävla bra.
Ser verklgen fram emot vardagar med dig i sommar.
Åka bil, snacka skit och grilla på balkongen med öl och engelsk Cider.
Mm.
Vänskap.

Tack alla människor som förgyller min vardag, som gör den värd att leva,
som gör att man gärna vaknar på mornarna. Älskar er.

/ Eran poet;
Isak Bergenheim


Kommentarer
Postat av: Farre

Yesbox var lite extra känslig igår ta min kommentar med en nypa salt :) ha det bra

Postat av: Slampe :)

Tack baby. Du ger mig luft. Du är mitt syre.

2007-05-24 @ 16:31:22
Postat av: Per-Åke Wilhelmsson

Nu är det bara en vecka kvar...
Laddar...
Sedan är dags...
Turbovänskap hela sommaren...
Ska bli så bra...

2007-05-24 @ 19:39:16
URL: http://zapp2000.blogg.se
Postat av: ru

Vassego!
Inte ens omnämnd =0(
Älskar dig

2007-05-24 @ 19:49:18
Postat av: Gissa..

Älskaälskaälskaälskaälskaälskadigälskaälskaälskaälska..
Imorgon vaknar du brevid samma vridandes, gnidandes och sovandes männsika. Det tycker jag är fint!

2007-05-24 @ 22:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback