What's new?

Mina vänner!
Ursäkta mig, för mitt fantastiska försummande av era blida ögon.
Mitt liv är ett hektiskt sådant, och min tid är allt för dyrbar för att
slösas på tomma inlägg i min Blogg. Bättring utlovas, då mitt liv
i fortsättningen kommer vara mer innehållsrikt!

Så vad är det, som har ockuperat mitt sinne eller min tid, det senaste?
Ja, det första är antagligen egocentrism. Min tid, är min egen att begagna,
så mina timmar går åt, allt enligt mina egna perverterade anspelningar.
Jag provfilmade (vilket den ack så insatta redan vet), för SVT i igår.

Filmningen gick otroligt bra, och jag lämnade lokalen som hystes av SVT
med ett leende på mina läppar, med en kvinna under min arm, och  med
ett sjusärdelles tillfredställt kropspråk! Om ni är lekmän inför livet som skåde-
spelare, så kan jag informera om att man aldrig får veta på plats om man har fått
en roll.

Så dom skulle höra av sig. Tidigast på Måndag, senast... .. Lite senare. Altså.
det gick jättebra. Min roll som Kim, förflöt enligt planerat, tack vare Micke (Pigeon)
för hans oumbärliga hjälp under karaktärsutvecklingen. Jag fick provfilma mot
två eller tre flickor/ kvinnor (kommer inte ihåg), och det kändes bra.
Så dom hör av sig.

Och så har jag tappat min mobil. Det är INTE roligt, till alla som skrattar burdust åt
min olycka: Fuck of! Hoppas ingen kände sig träffad. Och så vidare.

Nu skall jag promenera vidare längst livets krokiga vägar. Lycka och välgång åt alla som
hoppas för min framgång inom den eventuella rollen som adolesensboxare.

Ibland eran, ibland inte:

Isak Bergenheim

Kommentarer
Postat av: Kennet

Ditt liv verkar vara fyllt av fart och spänning!
är otroligt nyfiken på hur din barndom ser ut,
och om resten av världen kommer få ta del av dig och ditt händelsrika inre!!

2007-05-13 @ 03:41:32
Postat av: annelie

håller tummarna för att du får rollen! du är bäst, glöm inte det! jag får nog erkänna att jag fnissade lite åt att du tappat din mobil. inte för det är alls kul, men för att det är något jag väntat mig i flera år ;) synd att jag precis gav bort min gamla mobil igår... annars hade du ju kunnat få den. *massa kramar*

Postat av: Puck

adolesensboxare kommer du alltid vara i mina ögon ^^ hoppas hela svenska folket kommer se dig som det också darl.
pusso älsk

2007-05-13 @ 23:48:29
URL: http://puckemumma.blogg.se
Postat av: J

Är du inte alltid min? :O

Haha. Hoppas allt går bra med tv! =D

Pussa

2007-05-14 @ 11:39:34
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: Per-Åke Wilhelmsson

Jag håller tummarna...

2007-05-14 @ 22:43:54
URL: http://zapp2000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback