There you go...

Sitter hemma hos Anders, har gett familjen Jansson lite semester från Isak.
Alla vet att för mycket av det underbara kan vara... underbart, men svärfar kan behöva sin dotter till stereolyssning eller provsittning av stärkta sittpuffar, Patrik behöver nog igentligen råd om livet som man inte kan ge när Isak lyssnar, och mamman behöver bara sin dotter. Så det får dom.

Har bara varit borta en dag, men saknar redan gullandet med mina blivande barns moder.
Fantastiskt hur underbart det är att vara kroniskt nykär. Det går liksom inte över, trots att jag ser ut som jag gör.
Nej, så är det inte, men det är helt fantastiskt att vetskapen om vem änns framtida partner kommer vara.
Nu och för alltid.

hemskt att bli ett semi-pretto vars otvivelaktiga inre är snärjt kring en ung kvinnas vilda drömmar.
ja, pisk och spö skall jag allt ha. Tycker vi nog alla. Mm.

Dock redigt gött att vara hos brorsan igen, min andra fru, Anders.
Han har precis lagat mat. pseudopudel blev det idag.

Himmla smaskigt.
Saknar dig darling. Mycket.

sådesså-

Kommentarer
Postat av: Puck

älskar dig.. sängen är väldigt stor, tom och kall utan dig. Kom hem snart *ler*

2007-11-14 @ 23:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback